Látogatás a győri Audi gyárban!

Ceglédi Zente Holló

Szerző:Ceglédi Zente Holló
Társszerzők:Lábodi Attila, Havai Csongor, Nagy Győző
Jóváhagyta:Ceglédi Zente Holló

márc 10, 2023 , ,

Március 10-én pénteken látogatást tett a Bolyaisok egy csoportja a győri Audi gyárban. Ebben a cikkben egy rövid élménybeszámoló olvasható az eseményről.

A csapat 7:20-kor találkozott a Keleti-pályaudvaron. Ez után megkerestük a vonatunkat, amellyel leutaztunk Győrbe, az út nagyon gyorsan és jó hangulatban telt. Megérkezésünk után gyorsan megkerestük a buszmegállót, ahonnan egy 10-15 perces út után eljutottunk az Audi gyárhoz. Megkerestük a Látogatói Központot, ahol letettük a táskáinkat, és elindultunk a bemutató körútunkra. (sajnos a telefont nem vihettük be, ezért fényképezni nem tudtunk az eseményen.) Előszőr egy terembe vezettek minket, ahol megtekintettük, és meghallgattuk az Audi Hungária fejlődéséről szóló előadást. Érdekesség, hogy a gyár területe több mint 5 millió m2-en terül el, és több mint 10.000 embert foglalkoztat. Az előadás után kaptunk egy telefont és egy fülhallgatót, amellyen a kísérőnk folyamatosan tudta nekünk mondani az információkat a gyártással kapcsolatban. Az utunk elején egy busz vitt át minket a gyár egy másik részlegébe, ahol megtekintettük, hogy hogyan rakják össze és építik meg az autókat. A látogatás közben rengeteg érdekességet tudtunk meg az üzemről, egészen elképesztő volt, hogy már milyen szinten lehet automatizálni a különböző folyamatokat. A látogatás végén visszatértünk busszal a Látogató Központba, ahol felvettük a táskáinkat, és visszatértünk a városba. Itt ebédeltünk egyet a Komédiás Étterembe, ami után kicsit körülnéztünk a városban. A városnézés jól telt, ezután visszatértünk a vasútállomásra, és felszálltunk a Déli-pályaudvarig közlekedő járatra.

Néhány vélemény a kirándulásról

Jó volt.
Nagyon élvezhető volt, és sokat lehetett belőle tanulni. Az Audi gyár nagyon felszerelt volt.
Nagy Győző 10.B
Az előadás innovatív volt, a témát elég jól megragadták. Sokakat meglepett, hogy milyen gyorsan vége lett.

Hogy tetszett a bejegyzés?

Kattints a csillagokra az értékeléshez

Átlagos értékelés: 5 / 5. Értékelések száma: 5

Még senki nem értékelte ezt a bejegyzést. Legyél te az első!